Barion Pixel

Táblák | Feliratok | Reklámtechnika

ÁSZF - Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az AFV Agárdi FILMNYOMÓ Vállalkozás Ipari, Kereskedelmi, Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám, Cg.: 09-09-002821, adószáma: 11153119-2-09) (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat  igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Igénybe vevő) jogait és kötelezettségeit, a vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Igénybe vevő a továbbiakban együttesen: Felek). 

 

Kérjük, ha webáruházunkban vásárolni kíván, olvassa el Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontját megértette, tudomásul vette és azzal egyetért és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A weboldalra történő belépéssel, illetve annak tartalmának bármilyen módon történő olvasásával, abban az esetben is, amennyiben Igénybe vevő regisztrálni nem kíván, Igénybe vevő a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

 

A Felek között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásban foglalt szerződésnek, így nem kerül iktatásba és a későbbiekben nyomtatásban nem hozzáférhető.

Az elektronikus szerződés nyelve: magyar

 

 

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

Cégnév: AFV Agárdi FILMNYOMÓ Vállalkozás Ipari, Kereskedelmi, Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám
Levelezési cím: 4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám
Képviselők neve: Agárdi Tamás önálló aláírási joggal eljáró  ügyvezetők
Nyilvántartó Cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: Cg. 09-09-002821
Adószám: 11153119-2-09
Számlavezető pénzintézet neve: Unicredit Bank Zrt
Pénzforgalmi jelzőszám: 10911004-00000003-51670000
Telefonszám: +36-52- 415 701
E-mail: [email protected]

 

 

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek elnevezésű dokumentumban nem szabályozott kérdésekre, a dokumentum értelmezésére a mindenkor hatályos magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. ( Ptk.) és az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások és Információs Társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. ( Elker tv.), továbbá a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rend. vonatkozó rendelkezései.

E rendelkezések a felekre külön kikötés nélkül irányadóak.

 

Jelen szabályzat 2022. július hó 01. napjától, annak esetleges Szolgáltató általi módosításáig, visszavonásáig érvényes.

 

  1.   A SZERZŐDÉS TÁRGYA

 

A Szolgáltató célja a webáruházban található táblák, forgalomtechnikai termékek, póló- és munkaruhadekorációk, eszközök és felszerelések és az ezekhez kapcsolódó egyéb árucikkek, kiegészítők kiskereskedelmi értékesítése valamint bérmunka szolgáltatások kínálása az Igénybe vevők részére.

A termékeknél megjelenített képek, valamint színek illusztrációk,  a valóságtól esetenként eltérhetnek. A Szolgáltató vállalja egyedi termékek beszerzését, Igénybe vevő által megadott adatok alapján, külön megállapodás szerint. 

Az Igénybe vevőnek lehetősége van a webáruházban megjelenített termékek megvásárlására a későbbiekben részletezett módon.

 

  1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁVAL, TELJESÍTÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

Regisztráció

A tabla.hu Webáruházban  történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, magyar nyelven lehetséges a következő lépések szerint:

Webáruházunkban rendelést leadni regisztrálás nélkül is lehet.

Kérjük, figyeljen az adatok pontosságára, hiszen ezen adatok alapján fog számlázásra és kiszállításra kerülni a megrendelt termék.

Következő rendelésénél már be tud jelentkezni regisztrált vásárlóként, így ez a lépés kihagyható.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az Igénybe vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, illetve javítani tudja a bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, s amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt terméket vagy mennyiséget tartalmazza, úgy a megadott terméknél gyorsnézetben az X gomb megnyomásával törölheti a kosár tartalmát. Ezt követően ismételten kosárba kell helyezni a kívánt mennyiséget a rendelni kívánt termékből. A rendelés során az Igénybe vevőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére.
Amennyiben Ön esetleg mégis tévesen adott meg bármilyen adatot megrendelésében (személyes adatok, szállításra vonatkozó adatok, megrendelt tételek, megrendelt mennyiség) kérjük, jelezze vevőszolgálatunk felé az [email protected] e-mail címre küldött levelében, vagy a : 06 52 415 701 telefonszámon, s mi kijavítjuk a hibásan megadott adatokat.

 

A megrendelés pontos menete

– Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket és lépjen a termék lapjára!

A kiválasztás megkönnyítéséhez először válasszon termék-kategóriát!

Bizonyos termék-kategóriákban lehetősége van tulajdonságok alapján szűrni, hogy szűkíteni tudja a termékek körét.

Kérjük a terméklaphoz érkezve figyelmesen olvassa el a termék leírását, tulajdonságait, egyéb jellemzőit! Vegye figyelembe, hogy a termékleírásoknál található fotók színállása a valóságtól minimális mértékben eltérhet. A termékre kattintva tekintheti meg a bővebb ismertetőt. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)

utánvét – (a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)

Barion online bankkártyás fizetés

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

Bárki leadhat rendelést regisztráció nélkül a számlázási és szállítási adatok megadásával.

A beérkező megrendelések feldolgozását a Szolgáltató munkanapokon 8.00-16.00 óra között végzi, ez időben érhető el az Ügyfélszolgálat is. (4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám, tel: +36-52-415-701, e-mail: [email protected])

 

Visszaigazolás

A rendelés feladását követően egy automatikus megerősítő e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, később pedig egy megrendelés visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre, amely a szállítás várható idejét is tartalmazza. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy küldjön e-mail a [email protected] címre. Amennyiben a visszaigazolás az Igénybe vevőhöz a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem érkezik meg, kérjük, jelezze azt a Szolgáltató felé.

 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, illetve utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények házhozszállítása futárszolgálattal történik. A leadott rendeléseket 24 órán belül összekészítjük, ha a termékeink megtalálhatóak a raktárunkban – ellenkező esetben 1-5 nap a várakozási idő, de ez termékenként eltérhet – 1 munkanapon belül kiszállíttatjuk. Cégünk a rendelés összekészítésekor szigorúan ellenőrzi a termékek épségét és szigetelését. Sérült, hiányos terméket nem postázunk.

A csomag átvételekor az Igénybe vevő köteles meggyőződni a csomagolás épségéről.

Sérült csomagolás esetén az Igénybe vevő köteles jegyzőkönyvet felvetetni és a csomagot a kézbesítő előtt felbontani. Jegyzőkönyv hiányában a Szolgáltatónak nem áll módjában az esetlegesen sérült terméket cserélni. 

 

Szállítási díjak:

Az házhozszállítás díját a webshopon közzétesszük.

Az Igénybe vevő mentesül a szállítási költség alól, amennyiben a rendelési érték meghaladja a nettó 100 000Ft-ot.

Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával kapcsolatban a terméklapon közölteknél több információra van szüksége, az Ügyfélszolgálat (tel: +36-52-415-701, e-mail: [email protected]) mindenről készséggel tájékoztatja.

 

Megrendelések feldolgozása

 

Teljesítés

Teljesítési határidő: általában a visszaigazolástól számított maximum 8 munkanap, amennyiben a termék raktáron van, maximum 5 munkanap. 5 munkanapon belüli szállítási igény esetén Szolgáltató 30% sürgősségi felárat számít fel.

Kivételes esetekben előfordulhat, hogy a Szolgáltató – önhibáján kívül – nem tudja teljesíteni a megrendelést vagy nem tudja betartani a vállalt teljesítési határidőt, mert esetleg a termék átmenetileg nincs készleten, nem rendelhető vagy gyártása megszűnt. Ilyen esetekben a Szolgáltató haladéktalanul közli az erre vonatkozó információt az Igénybe vevővel e-mail útján, az esetlegesen átutalt vételárat azonnal visszautalja az Igénybe vevő részére.

Előfordulhat, hogy a megrendelt termék ára – a Szolgáltató hibáján kívüli okból- tévesen jelent meg a webáruházban, ebben az esetben az Igénybe vevővel felveszi a Szolgáltató a kapcsolatot, felajánlja a termék helyes áron való értékesítését. Az Igénybe vevő eldöntheti, hogy kéri-e a helyesbített áron a megrendelt terméket vagy eláll a vásárlástól.

Szolgáltató szolgáltatása a megadott szállítási feltételekkel Magyarország területére érvényes, külföldre szállítás esetén, kérjük, egyeztessen az Ügyfélszolgálattal

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékekhez kezelési útmutatót minden esetben mellékel, amennyiben a termék jellege ezt megköveteli. 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a termék vételárának teljesítéséig Szolgáltató a terméken tulajdonjogát fenntartja.

 

  1. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS

 

Az elállás joga

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon, írásban, vagy személyesen is.

 

Vevőt az alábbiakban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerint.

 

A vevő az elállási jogát

 

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 

A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

  

Az elállásra vonatkozó szándéknyilatkozatot a fogyasztó fenti határidőben köteles postai úton levél formájában, vagy elektronikus úton az alábbi címre, e-mail címre megküldeni:

AFV Kft., 4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám, tel: +36-52-415-701, e-mail: [email protected])

A vásárlástól való elállási nyilatkozatot elfogadjuk e-mail formájában a vásárlás lényegi információit tartalmazó levélként, a törvényben meghatározott határidőn belül.

 

 

 

 

A vásárlástól való elállás esetén:

 

Az elállás szándékának jelzése után z Igénybe vevő a terméket köteles haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül saját költségén visszaküldeni az AFV Kft. székhelyére: 4030 Debrecen, Tarányi József utca 2. szám. A Szolgáltató pedig legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint a szállítás költségeit (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott)

 

Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételár visszafizetését, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt a Szolgáltató részére visszaküldte. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul. 

 

EGYEDI IGÉNYEK ALAPJÁN KÉSZÜLT TERMÉKEK ESETE:
Abban az esetben, ha kifejezetten a Vásárló kérésére, a Vásárló által szabott igények alapján került előállításra a termék, a Vásárló nem állhat el a vásárlástól

( 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29 §.(1) bek. c.) pont)

 

Az Igénybe vevőt terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

 

Egyéb tudnivalók a vásárlástól való elállás esetén

 

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt mindenképpen jelezze a Szolgáltató felé a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban!

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a postaköltség az Igénybe Vevőt terheli!

A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése az Igénybe Vevőt terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

 

 

  1. GARANCIÁLIS PROBLÉMÁK, SZAVATSSÁG, PANASZOK INTÉZÉSE

 

A Szolgáltató csomagolás és postázás előtt minden terméket átvizsgál, hogy elkerülje az esetleges minőségi problémákat.

Ennek ellenére, ha a Szolgáltató hibásan teljesít, az Igénybe Vevő kérheti a termék garanciális cseréjét. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Megrendelő nem a megvásárolt terméket vagy termékeket kapja meg, ha a megrendelt termék törött, karcolt, vagy anyaghibás. Szolgáltató nem fogad el reklamációt arra hivatkozva, hogy a termékleírásban szereplő fotó és a valóságban kézhez kapott termék színárnyalata eltér egymástól.

  

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.

 

A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.

 

Kellékzavatosság: Az Igénybe vevő választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve ha ez lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára egyéb igény teljesítéséhez képest aránytalanul nagyobb költséggel járna. Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A hiba a Szolgáltató költségére is kijavítható. Igénybe vevő jogosult a szerződéstől elállni. Az Igénybe Vevő a kiválasztott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azzal azonban, hogy az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.


Az Igénybe vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

 

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.

 

Termékszavatosság: Az Igénybe vevő termékszavatosság esetén kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserélése kérhető.

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultság nem érvényesíthető.

 

Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Igénybe vevő köteles bizonyítani.


A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Fogyasztói Panaszügyintézés módja:

 

Igénybe Vevő a rendelés elküldését követően, annak Szolgáltató általi visszaigazolásáig jogosult a megrendelést elektronikus úton visszavonni. Igénybe vevő köteles a csomagot kézbesítéskor, illetve átvétel során megvizsgálni és a terméken, illetve a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

 

Amennyiben megrendelése során, illetőleg a kiszállítást követően Igénybe Vevőnek bármilyen panasza merülne fel, jogosult panasszal élni. A fogyasztói kifogásokat vagy egyéb észrevételeit, panaszait az Igénybe vevő a Vevőszolgálatnál az [email protected] e-mail címen írásban vagy telefonon a  +36 52 415 701 telefonszámon teheti meg.

A szóbeli panaszokat a Szolgáltató igyekszik haladéktalanul megvizsgálni, és azok megalapozottsága esetén azokat orvosolni. . Az írásbeli panasz beérkezését követően az abban foglaltakat Szolgáltató a kézhezvételtől számított harminc (30) napon belül kivizsgálja, és tájékoztatja az Igénybe vevőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak az Igénybe Vevő rendelkezésére.

 

Kérjük vegye figyelembe, hogy sérült – ugyanakkor átvett és nem kifogásolt – csomagolású termék esetén az Igénybe vevőt terheli annak bizonyítása, hogy a termék a kiszállítás során sérült meg.

 

A panasz elutasítása esetén Igénybe vevő jogosult az illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.

 

A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működtetett Békéltető Testület székhelye: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15. szám
Fax: +36/52/500-720

Tel: +36/52/500-710, +36/52/500-720

E-mail: [email protected]

 

Az Európai Online Vitarendezési Fórummal kapcsolatos tájékoztató:

Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot.

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára.

Az Európai Online Vitarendezési Platform a (https://ec.europa.eu/odr ) oldalon érhető el.

 

Lehetőség van a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információkról a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.

 

A fogyasztói kifogások intézésének módjára a 19/2014. NGM rendelet szabályai az irányadóak. 

 

 

Weboldal tárhely: https://elin.hu/

Tárhelyszolgáltató elektronikus levelezési címe: [email protected]